Μην παραδοθείς...

Μην παραδοθείς...

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Με τα προτάγματα του κεφαλαίου


Διαβεβαιώσεις στη Διοικητική Επιτροπή της Κεντρικής Ενωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και στον πρόεδρό της, Κ. Μίχαλο, για στήριξη, όπως κι αν αυτή μεταφράζεται, κλίμα σταθερότητας για τη λειτουργία της καπιταλιστικής οικονομίας και απρόσκοπτη συνέχιση της πορείας της χώρας στην ΕΕ, παρείχε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Πρ. Παυλόπουλος.
Αφού εγκωμίασε το ρόλο των επιχειρηματιών ανέφερε: «Βεβαίως, χρειάζεσθε τη συμπαράσταση της πολιτείας και χρειάζεσθε ένα κλίμα που θα σας επιτρέψει να δείξετε τι πραγματικά μπορείτε να κάνετε και ποιες είναι οι δυνατότητές σας. Στο πλαίσιο του ρόλου μου είμαι εδώ για να σας διαβεβαιώσω ότι η πορεία της χώρας στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη θα διασφαλισθεί. Αγωνιζόμαστε για την επίτευξη μιας συμφωνίας, η οποία θα ανταποκρίνεται και στις αρχές της Ευρώπης και στην προοπτική της Ελλάδας».
Ο Πρ. Παυλόπουλος εξέφρασε ακόμα την πεποίθηση ότι πέρα κι έξω από διαφορές, οι αστικές πολιτικές δυνάμεις θα συμπέσουν στην εξυπηρέτηση των αναγκών του κεφαλαίου. «Ανεξάρτητα δε από τις πολιτικές διαφορές που υπάρχουν στις πολιτικές δυνάμεις, είμαι πεπεισμένος ότι τούτη την ώρα όλοι θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, για να πετύχουμε τον κοινό σκοπό», υποστήριξε, ανάγοντάς τον περίπου σε καθήκον του λαού, όταν ισχυρίστηκε ότι «αφού εμείς, οι Ελληνες, γνωρίζουμε καλά ότι τα μεγάλα και τα σημαντικά τα επιτυγχάνουμε όλοι μαζί».
«Αυτόν τον ρόλο θα τον διαδραματίσω στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου και, όπως έχω πει, αγγίζοντας τα όρια των αρμοδιοτήτων μου», κατέληξε.
Απ' την πλευρά του ο Κ. Μίχαλος τάχτηκε κατά της «καταστροφικής ρήξης» και χαρακτήρισε «μονόδρομο» «μια επώδυνη συμφωνία», προσθέτοντας με απαράμιλλο κυνισμό ότι «αρκεί όμως τα επώδυνα να έρθουν από την πλευρά των δαπανών και όχι των εσόδων», δηλαδή με πρόσθετα αντιλαϊκά μέτρα σε τομείς όπως η Υγεία, η Παιδεία, οι συντάξεις κ.λπ.