ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
Την ώρα που η επίθεση κυβέρνησης, ΕΕ, τρόικας και μεγάλου κεφαλαίου ενάντια στους εργάτες και τα δικαιώματά τους εντείνεται, το σύστημα έβγαλε τα μαντρόσκυλά του, τους χρυσαυγίτες, στον αφρό, να απειλήσουν τους εργαζόμενους, το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ.
Κλιμάκιο χρυσαυγιτών βουλευτών (Γ. Λαγός, Ηλ. Παναγιώταρος, Ν. Μίχος), συνοδευόμενοι από μια δράκα κρανοφόρους τραμπούκους, εμφανίστηκε την Πέμπτη στη Ναυπηγοεπισκεαυστική Ζώνη Περάματος και χώθηκαν σε μια καντίνα, για να συνομιλήσουν με μια ομαδούλα φασιστοειδών της περιοχής.
Ολοι μαζί αντάμα έκαναν γαργάρα την εκμετάλλευση που υφίστανται ναυτεργάτες και τεχνίτες της Ζώνης από το μεγάλο κεφάλαιο, το εφοπλιστικό. Διακήρυσσαν ότι πάνε «μαζί με τους εφοπλιστές μας, γιατί από κει πέρα εξαρτιόμαστε». Επίσης ότι «φύγαν βαπόρια γιατί γίναν απεργίες», επιχειρηματολογία ίδια ακριβώς με αυτή της Ενωσης Εφοπλιστών. Κατόπιν, ξεκίνησαν την επίθεση ενάντια σε αυτό που τους φοβίζει, που φοβίζει τα αφεντικά τους, γι' αυτό και τους έστειλαν στη Ζώνη να γαυγίζουν.
Μέσα από ένα οχετό ψεύδους και ασυναρτησίας, μίλησαν επί λέξει για «κατεστημένο», «σταλινισμό» και «κόκκινη χούντα» που επικρατεί στη Ζώνη και καθορίζει ποιος θα δουλέψει και ποιος όχι!
Ακολούθως, ίδιοι μπράβοι των αφεντικών τους, νεκραναστημένοι από την εποχή του Κοτζαμάνη, ξεκίνησαν και τις ευθείες απειλές. Π.χ. ο Γ. Λαγός: «(...) Θα ήμασταν εδώ αν αντιμετωπίζατε πρόβλημα με το ΠΑΜΕ, να έρθουμε εδώ μαζί σας και να είμαστε απέναντί τους, θα είχατε τη βοήθειά μας (...) Οι λακέδες του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ (...) θα εξαφανιστούν από 'δω πέρα μέσα». Ο Ν. Μίχος: «Το μεγάλο πρόβλημα που λέγεται ΠΑΜΕ». Κι ο Ηλ. Παναγιώταρος: «Το απόστημα που υπάρχει εδώ (...) το ΠΑΜΕ (...) πολύ σύντομα θα τελειώσει».
Αλλα μαζεμένα εκεί φασιστοειδή έκαναν και πιο «εξειδικευμένες» προτάσεις όπως «να πάμε στο Συνδικάτο Μετάλλου Πειραιά, (...) να πάμε στη φωλιά του κούκου, να την ξεριζώσουμε (...) να καλέσουμε τον κόσμο μας εκεί». Για να πάρουν τις ανάλογες διαβεβαιώσεις από τους βουλευτές τους, π.χ. το Γ. Λαγό ότι «εμείς θα είμαστε εκεί»...
Ολα αυτά έρχονται σαν συνέχεια της συνεχούς αβάντας που κάνει η Χρυσή Αυγή στο εφοπλιστικό κεφάλαιο. Χαρακτηριστικά, ήδη από το Νοέμβρη 2012, ο βουλευτής τους Παναγιώταρος μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής έλεγε, μεταξύ άλλων: «(...) βλέπουμε στον προϋπολογισμό που λέτε ότι από φορολόγηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία θα αποκομίσουμε 80 εκατ. ευρώ... ε το πιο εύκολο που θα κάνουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες είναι να αλλάξουν τη σημαία για να γλιτώσουν τα λεφτά, αντί να βρεθεί μια χρυσή τομή κι από δυο τρεις Ελληνες που είναι μάξιμουμ σε κάθε πλήρωμα, ο καπετάνιος και ο πρώτος μηχανικός, να δοθούν κίνητρα για να είναι και οι υπόλοιποι ναύτες Ελληνες (...)». Να επιδοτηθούν, δηλαδή, οι κεφαλαιοκράτες με νέες φοροαπαλλαγές, την ώρα που ο ελληνικός λαός στενάζει.
Παραπέρα, το Μάρτη 2013 η νεοναζιστική οργάνωση κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση, με θέμα: «Λύση στη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών», βγαλμένη θαρρείς κατ' ευθείαν από τα συρτάρια της Ενωσης Εφοπλιστών. Στο κείμενο, αφού πρώτα κλαιγόταν για τα ...βάσανα των εφοπλιστών, κατόπιν ζητούσε «λελογισμένη ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών υπό όρους από τη μεριά του κράτους». Επίσης, να «δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα οι ναυτιλιακές εταιρείες». Επομένως, ζητούσε το ελληνικό δημόσιο, ο ελληνικός λαός, να επιδοτήσουν παραπέρα τους εφοπλιστές, να αποπληρώσουν το τραπεζικό δάνειο ενός μεγαλοεπιχειρηματία, αν η πλοιοκτήτρια off shore του κηρύξει για το τυπικό μια πτώχευση γλιτώνοντας ο ίδιος την αποπληρωμή. Τι περισσότερο να ζητήσει ένας εφοπλιστής;
Σημειωτέον ότι οι χρυσαυγίτες δεν έχουν αφήσει κανένα μονοπώλιο παραπονεμένο. Ενδεικτικά, με άλλη Ερώτησή τους στη Βουλή, τον Απρίλη (την υπέγραφε ο Λαγός) ζητούσαν νέες επιδοτήσεις και για τα μονοπώλια των αερογραμμών. Ανησυχούσαν ότι «δεν φαίνεται να ενισχύονται οι ελληνικές αερογραμμές με όποιες συνέπειες μπορεί αυτό να επιφέρει στην εθνική μας οικονομία και τον τουρισμό». Ακολούθως, οι χρυσαυγίτες ρωτούν την κυβέρνηση αν «Υπάρχει στρατηγική για ενίσχυση των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό από την πλευρά των τουρκικών»...